sport news

نويسندگان
جدیدترین مطالب
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس singlelover.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 5003
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



سخن بزرگان

 فصل نقل و انتقالات برای بازیکنان داخلی تا نیم‌فصل به پایان رسید و تركيب اوليه تيم‌ها براي آغاز ليگ دوازدهم مشخص شد. از بین تمام اتفاقات مهمي كه در روزهاي نقل و انتقالات رخ داد؛ نظیر انتقال گردان، ماهینی و قاضی به پرسپولیس، توزی به استقلال و حتی دهنوی به تراکتورسازي، 4 نام را به عنوان انتقال‌هاي مهم اين فصل انتخاب كرده‌ايم كه از نظرتان می‌گذرد.

اين‌ 4 ستاره، خالق 4 انتقال برتر امسال بوده‌اند. البته اگر مجیدی و نکونام طی روزهای باقمانده رخت آبی بر تن نکنند و به اين 4 نفر اضافه نشوند.

 

یک) سیدجلال حسینی - از سپاهان به پرسپولیس

سیدجلال از دیرباز در رادار پرسپولیس قرار داشت. از 8 سال پیش. زمانی که در تیم زادگاهش «ملوان» توپ می‌زد. جالب این‌که آن زمان هم علی پروین در پرسپولیس مسئولیت داشت. مسئولیتی به مراتب خطیرتر از امروز. اما در اشتباهی تاریخی سیدمحمد حسینی – بازیکن وقت ابومسلم- را به‌جای سیدجلال نزد سلطان آوردند و او هم حسینیِ مودار را نپسندید! تا این‌که دست تقدیر رای به قرمزپوش شدن سیدجلال داد. آن هم با اصرار رفیق شفیقش بنگر و بعد از 71 بازی ملی. برای علاج دردِ کهنه پرسپولیسی‌ها در دفاع، حسيني بهترين انتخاب بود. البته اگر در لباس قرمز هم صاحب همان جلال و جبروتي باشد كه در لباس زرد بود.

 

دو) فابیو جانواریو از سپاهان به استقلال

http://u.goal.com/53600/53682hp2.jpg

جانواریو جزو موثرترین خارجی‌های شاغل در ایران بوده و با سه عنوان قهرمانی احتمالا پرافتخارترین‌شان. نقش او در هر یک از این قهرمانی‌ها به‌شدت پررنگ بوده و این‌طور نبوده که نامش بر حسب اتفاق و از روی بخت خوش در لیست تیم‌های قهرمان قرار بگیرد. جانواریو از آن دست بازیکنان کم‌نوسانی است که با قدرت حمل توپ بالا، تیمش را از زیر فشار خارج می‌کند و به فاز حمله می‌برد. حتی توپ هم زیر پای او احساس راحتی می‌کند، چرا که می‌داند به این راحتی لو نمی‌رود!

 

سه) کریم انصاری‌فرد از سایپا به پرسپولیس

http://u.goal.com/192700/192775hp2.jpg

استاد مسلم تک‌ضربه‌های آخر. توپ‌هایی که فقط یک ضربه می‌خواهند تا به تور بوسه بزنند. مثل توپ‌های سرگردان ارسالی از کناره‌ها. مثل گلی که در جام ملت‌ها به کره شمالی زد. کریم را باید در شرایطی قرار داد که اولین ضربه‌اش به توپ، آخرین ضربه‌اش باشد! البته او در استارت‌های کوتاه هم شتاب خوبی دارد اما اگر طول حرکتش از 15 متر بیشتر شود یا در کورس با مدافع حریف توپ را از دست می‌دهد و یا حتی اگر تک به تک شود دقت و تمرکز لازم را ندارد. به هرحال تجربه نشان می‌دهد آقای گل فصل گذشته معمولا در لیگ، آمار گلزنی مطلوبی دارد و اگر لغزشی هم هست در تیم ملی گریبانش را می‌گیرد!

 

چهار) محمدرضا خلعتبری - از الوصل به سپاهان

http://u.goal.com/196700/196742hp2.jpg

سپاهانی‌ها بعد از شکست در پروژه نگهداری سزار و جانواریو، چاره‌ای جز بمب ترکاندن نداشتند. هم به لحاظ کاستن از فشار هواداران و هم برای زنده نگه داشتن امید به قهرمانی مجدد. و خلعتبری انصافا خرید لوکس و هیجان‌انگیزی بود. بازیکنی که در عصر رکود ستاره در فوتبال کشور، خیلی روزها ستاره بوده. یک ستاره واقعی. با آن فرارهای مثال‌زدنی و تکنیک ناب. گرچه خلعت از فصل چندان موفقی نمی‌آید اما در همین دو بازی آخر تیم ملی نشان داد که تبدیل شدنش به همان ستاره پرنور ذوب‌آهن دور از دسترس نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 تير 1391برچسب:, ] [ 9:49 ] [ حسین ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب